IBALGIN FORTE 400MG X 12CPR FILM

Add your review

28 lei

SKU: 10675 Category:

Comandă IBALGIN FORTE 400MG X 12CPR FILM de la Farmacie Ieftina.

Profită reduceri și preț mic la IBALGIN FORTE 400MG X 12CPR FILM, numai la Farmacie Ieftina.

DescriereIbalgin Forte este un medicament care face parte din clasa antiinflamatoarelor şi antireumaticelor nesteroidiene, derivaţi de acid propionic. Ibalgin Forte este indicat pentru:- tratamentul afecţiunilor reumatismale acute sau cronice: reumatism articular inflamator sau degenerativ, reumatism extraarticular; – tratamentul simptomatic al afecţiunilor dureroase: cefalee, migrenă (tratament şi profilaxie), dureri dentare, dureri menstruale, dureri osteo-articulare şi musculare (inclusiv tendinite, bursite, luxaţii, entorse); – tratamentul simptomatic al febrei. CompozitieSubstanţa activă este ibuprofenul. Un comprimat filmat conţine ibuprofen 400 mg.Celelalte componente sunt:- Nucleu: amidon de porumb, amidon pregelatinizat, amidon glicolat de sodiu (tip C), acid stearic, talc, dioxid de siliciu coloidal anhidru;- Film: hipromeloză, macrogol 6000, talc, dioxid de titan (E 171), eritrozină (E 127), simeticonă emulsie SE 4. Mod de administrareLuaţi întotdeauna acest medicament exact aşa cum v-a spus medicul sau farmacistul. Discutaţi cu medicul dumneavoastră sau cu farmacistul dacă nu sunteţi sigur. Adulţi şi adolescenţi cu vârsta peste 12 aniDureri: un comprimat filmat în doză unică sau la nevoie, până la 3 comprimate filmate pe ziStări febrile: un comprimat filmat de 3 ori pe zi.Doza maximă recomandată este de 3 comprimate filmate pe zi.Comprimatele filmate se înghit întregi, cu un pahar cu apă, preferabil în timpul meselor.Se recomandă ca durata tratamentului să nu depăşească 7 zile.Dacă, în cazul adolescenţilor (cu vârsta peste 12 ani), administrarea acestui medicament este necesară pentru mai mult de 3 zile, sau dacă simptomele se agravează, trebuie sa vă adresaţi unui medic.ProducatorZentivaMod de prezentareCutie cu 12 comprimate

ZENTIVA

No more offers for this product!

28 lei